Prietenia !?

sâmbătă, 19 septembrie 2009
Apropos de comentariul Marianei "Îmi cer iertare că nu fac referire la articolul postat şi cer permisiunea de a vă face o invitaţie ( ţie şi cititorilor tăi ) la a vă expune părerea despre ce înseamnă prietenia şi ce este un prieten. Pentru o mai bună provocare, reamintesc ceea ce spunea Napoleon Bonaparte şi anume că ,,Nu există prieteni ci doar momente de prietenie... "
http://psalmdedor.blogspot.com

Parerea mea despre prietenie...compusa demult...

Oare ce înseamnă să ai prieteni adevăraţi? Să simţi că viaţa te sprijină în orice moment? Sau să crezi că jocul netulburat al sorţii crude nu te va afecta fiindcă ai un prieten care te va ajuta să-i înveţi regulile? Oare prietenii adevăraţi există? Dacă da …atunci de ce nu simţi uşurarea unui suflet împăcat? Sau poate că prietenii care ţi-i faci acum sunt doar nişte măşti, care ascund adevărata comoara a sufletului în colţişorul întunecat al unei camarute încuiate…o ascund fiindcă sunt oameni şi se tem de propriile sentimente, se învăluie cu gelozie, invidie şi ură, neştiind că fug de ei înşişi. Şi tocmai din motivul că suntem oameni nu cred în prietenii perfecte, deoarece prin definiţie suntem meniţi a greşi. Iar prima greşeală este această confuzie pe care o facem între prietenii perfecte şi adevărate. Prima nu există, a doua este prezentă peste tot, pentru că deşi ne trădăm, ne minţim, ne ucidem sufleteşte...totuşi regăsim acea dulce alinare a zilelor însorite de după ploaie în aceia care ştiu să-ţi ofere un zâmbet -o simplă mimică a feţei, o secundă ce valorează mai mult decât o viaţă fericită.
Poate din acest motiv, acum când scriu aceste rânduri, îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru clipele de tristeţe din viaţa mea …fiindcă doar în acele clipe am simţit cu adevărat revărsarea dragostei prietenilor mei ca o ploaie călduţa de vara ce mi-a revigorat sufletul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate