Curcubeu

marți, 22 decembrie 2009

Morandi - Colors
Asculta mai multe audio Muzica

Ai ascuns de mine rosul pasiunii
Si tresărind am cuprins căldura oranjului.
Mi-ai spus ca galbenul geloziei îl poseda doar unii,
Dar verdele speranţei se afla in adâncul sufletului
Oricărui muritor. Fiindcă albastrul sincerităţii
Are nevoie de compania violetului imensităţii
Si de cea a indigoului nestăpânit.

Iar eu crezând ca acest curcubeu e
Doar un amestec de culori si nicidecum
Sentimente, Am decis sa te
Întreb daca mă vei invata sa le-nţeleg. Dar cum?

Iar tu ai lăsat apusul sa mă sărute
Intr-un roşu aprins.
Si răsăritul sa mă cufunde
Intr-un oranj de vis.
Soarele gelos mi l-ai dăruit
Pe verdele naturii ce spera mereu
Si seninul cu întrebări m-a chinuit
Pana ce sincer i-am răspuns si eu
Ca mi-ar plăcea sa-l vad imbracat
In purpura regala. El imediat m-a ascultat.
Oh, curcubeu, mai stai cu mine
O secunda-n plus cu tine
Mai doresc!


Pozele mai jos postate de Oriana:D

2 comentarii:

Oriana spunea...

una din melodiile mele preferate >:D<

Ana Gabriela spunea...

da...si a mea:)) si e in ton cu pozele postate anterior:))

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate