Poezie fara rost

miercuri, 12 august 2009
Cuvinte fara rost se strecoară
La o margine de deal
„Genial de nebunesc”
Si „nebunesc de genial”
Sunt ale mintii flori, coroana.

Un sunet vag se-aude in drum
Ropot de linişte, zgomotul tăcerii.
Un singur glas le-acoperă acum
E glasul părerii mele.

Si ploua cu frunze tomnatice de aur
Preschimbate treptat in argintul steluţelor
Mormintele-s veşnic presărate cu lauri
Călcate-n picioare de batjocura lacrimilor.

Fugar un zâmbet se-arata de dup-un nor
Ah, de-ar fi al meu as fi in stare sa mor
De bucurie. Căci cerul si-a arătat ingaduinta
Fata de nesocotinţa
Mea.

7 comentarii:

nakudo spunea...

glasul parerii mele...da..da...daca oriana ar asocia fotografia facuta cu talent de ea...ar iesi un miraj...frumos...

Ana Gabriela spunea...

@draga mea nakudo asat era si ideea blogului...sa imbinam ce am eu mai bun cu ce are ori mai bun si sa rezulte ceva...mirific sper:D

Alexandra-Ioana Bohan spunea...

Bravo! Frumos! Îmi place! Succes pe viitor!

Ana Gabriela spunea...

@Alexandra multumesc mult pentru aprecieri...sper sa am succes...te mai astept pe aici:D

nakudo spunea...

succes draga raza...garantat vine...

Ana Gabriela spunea...

@mersi mult draga mea nakudo...te pupacesc :D

C spunea...

Frumos.Felicitari!

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate