Cristal...

duminică, 5 iulie 2009

8 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

superb...am senzatia ca toata energia solara salasluieste in el:D

nakudo spunea...

parca am fi intr-o poveste...o poarta secreta spre alta dimensiune

PACO spunea...

Eu unul vad un delfin la malul stancos al marii

Oriana spunea...

ma bucut foarte mult ca va placut >:D<

Ana Gabriela spunea...

ce imaginatie aveti amandoi...dar adevarul e ca Ori poate sa transforme o imagine intr-o poveste:):D

nakudo spunea...

draga mea-cu egoism iti spun...CA MAI VREAU..????PLEASE

Ana Gabriela spunea...

:)):)):)) draga mea nakudo nu ai vazut ca Ori e prin vacanta sau urmeaza sa fie...acum e prea relaxata ca sa-ti incante egoismul...poate mai tarziu dupa ce se termina relax-ul ei...:D:*

Oriana spunea...

gata am venit la treaba :) :*

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate